חזרנו לפעולה! (?)

אוקיי, ברוכים הבאים לנסיון מספר 2379247 לבלוג.

יצליח? לא יצליח? נראה. בינתיים שחזרתי פה את הפוסטים של הבלוג הקודם ויתכן שאשחזר עוד כמה פוסטים מהבלוג הישן בתפוז. הבלוג עדיין בבניה, אבל אם אני אחכה עד שיהיה מושלם זה לא יגמר.. אז חוזרים לפעולה למרות שהוא עדיין בתהליכים.

אני מוצאת מדי פעם כל מיני ציורים ישנים, אז הם יעלו כפוסטים וגם לגלריה – שם למעלה בצד שמאל – כן, זה.

ולמי שלא יודע, אני עכשיו עובדת כפרילאנסרית בתחום בניית/פיתוח אתרים, אז אם בא לכם לתת לי כסף אני מתעסקת ב Python, PHP, Javascript (+JQuery), HTML, CSS, CMS-s (WordPress, PHPBB..). גם ציורים ואיורים למטרות שונות באים בחשבון.

למה נסיון 2379247? כי לפניו בא הבלוג שהיה באותו מקום (ailaGblog פסי), לפניו היה הבלוג בתפוז, לפניו הבלוג בזגוגיות, לפניו עוד בלוג עם מעט פוסטים שלא אנקוב בשמו .. ולפניו – הרבה לפניו – בסביבות סוף המילניום הקודם כשעוד בכלל לא שמעתי על מה זה בלוג כתבתי עם חברה משהו דומה, רק בhtml ובלי תגובות, ומאז לא הצלחתי למצוא אותו. אולי זה בגלל שלא פרסמתי אותו בשום מקום 🙂

נ.ב. את התבנית באתר אני תרגמתי, אם כי לא ב 100% (אמרתי שהבלוג בתהליכים, לא?) ולכן אני לא מעלה את התרגום. אם מישהו ממש רוצה אותו, אז כרגע התבנית היא portfolio, ה css נמצא כאן ותעתיקו את קבצי השפה. בעתיד יהיה אפשר בקליק לעדכן ולקבל את התרגום.

סגור לתגובות.