קאבום 4 טייק 2

אחרי שהזכרתי אותו בחצי מילה, הגיע הזמן להזכיר בעוד חצי –

בסוף החודש יש כנס קומיקס. קוראים אותו קא-בום! 4 , הוא יהיה ב 27-28.12 והוא יהיה מגניב לגמרי.
פותחים עכשיו בחולון מוזיאון לקומיקס וקריקטורה, שזה מעולה כי זה עוזר להעלות מודעות לקומיקס בתור משהו שהוא לא דוקא "סיפור עם ציורים" (טוב שאנשים לא מפספסים את כל הפן הספרותי-אמנותי לטובת שליפת קלישאות) וזה גם מקום שירכז חומרים שיעזרו לאנשים לחקור ולדעת. אבל אני סוטה מהפואנטה.

מה היתה הפואנטה באמת?
אה כן, כנס קומיקס! מגניב! אני כרגיל בסגל, שנה רביעית מתוך ארבע. צוות עיצוב, נעים להכיר. מוזר אחרי שנתיים לא להיות בניהול ולדאוג רק לדבר אחד נקודתי. לא יודעת אם זה טוב או רע. אבל יש הרבה סיפוק בלהרים כנס גם מכאן וגם משם.

המלצות על רגל אחת, נדמה לי שהמלצתי עליהם גם בשנה שעברה. אז שוב, ומאותה סיבה. אורי ברוכין יעביר שלושה תכנים, ביניהם הרצאה על מה זה בעצם קומיקס , בכיוון של מה קומיקס יכול לעשות שטקסט, ציור, וידאו וכל השאר לא (ועוד שניים). וזיו קיטרו מעביר הרצאות על נושאים חומריים יותר כמו דת ושדים. גם שאר הדברים שם טובים, זה פשוט מה שסביר שיעניין את קהל (!!) הקוראים פה.

עוד משהו נחמד שם, שאני מקווה שיהפוך למסורת, זו הקראת פריוויוז פעילה. הפריוויוז זה הקטלוג שממנו מזמינים קומיקס והיה לנו פיילוט להקראה וזה היה פשוט מעולה. המנחה מעלה אנקדוטות מעניינות, אנשים מתווכחים ואומרים שטויות, והכיוון של זה די תלוי בקהל. זה אחלה עם מספר חד-ספרתי של אנשים שמפריעים.

ויש לנו אורח כבוד! שזה תמיד טוב. מאט יוקום שכותב לאנשים הגדולים בארה"ב הברית. לא קראתי דברים שלו, אבל מצד שני גם דברים של אורחים באייקון לא קראתי וזה לא באמת שינה. (חוץ מגיימן, נו)

אז תכננתי שזה יהיה פוסט די קצר, אבל יצא קצת יותר ארוך. אז במחשבה שניה לא יודעת אם יהיה עוד פוסט פירוט.

רות סוף.

סגור לתגובות.